Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

IX Reklamacje i gwarancja

1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową lub kurierską na adres ZPH BIFOL Joanna Biernat ul. Kostromska 39 A, 97-300 Piotrków Tryb. Reklamowany towar należy odesłać razem z fakturą lub paragonem oraz z pisemną informacją dotyczącą wady reklamowanego produktu. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe /np. z powodu braku tego towaru/, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny, aktualnie dostępny. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

2. Wszelkie reklamacje dotyczące pomyłkowo dokonanych transakcji wynikających z nieznajomości bądź nieprzestrzegania regulaminu nie będą rozpatrywane.

Witryna stworzona na platformie