Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

IX Reklamacje i gwarancja

1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową lub kurierską na adres Bifol ul. Kostromska 39 A, 97-300 Piotrków Tryb. Reklamowany towar należy odesłać razem z fakturą lub paragonem oraz z pisemną informacją dotyczącą wady reklamowanego produktu. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe /np. z powodu braku tego towaru/, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny, aktualnie dostępny. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

2. Wszelkie reklamacje dotyczące pomyłkowo dokonanych transakcji wynikających z nieznajomości bądź nieprzestrzegania regulaminu nie będą rozpatrywane.

Witryna stworzona na platformie